نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

فرشته ای از بهشت

اولین نشانه های سینه خیز

1392/9/5 19:02
نویسنده : مامان زهرا
202 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچک مامان

دخترکم ! شما در تاریخ 92/7/8 درست در آخرین روزهای چهارماهگی ات بعد از اینکه غلت زدی خودت را به سمت جلو کشاندی و روز بعد این حرکت را کامل تر انجام دادی.

 

فرشته کوچک مامان

دخترکم ! شما در تاریخ 92/7/8 درست در آخرین روزهای چهارماهگی ات بعد از اینکه غلت زدی خودت را به سمت جلو کشاندی و روز بعد این حرکت را کامل تر انجام دادی.

وقتی سه هفته قبل برای اولین بار غلت زدی قادر نبودی سرت را بالا نگه داری، زود خسته می شدی و گریه می کردی. من همه کارهایم را رها می کردم تا مراقبت باشم . اما حالا  سرت را  کاملا بالا نگه می داری و  خیلی دوست داری از این زاویه اطرافت را نگاه کنی.

عزیزم آهسته، عجله نکن ، آخر زیبای من تو چقدر برای بزرگ شدن عجله داری

هیچکدام از روزهایت شبیه به هم نیست. هر روز با یک حرکت تازه مرا شاد می کنی و من هر شب به این می اندیشم که تو فردا کدام اولینت را آغاز خواهی کرد.

دلبندم اولین تلاشت برای ایستادن و راه رفتن از همین جا آغاز می شود.

این اولین را به تو تبریک می گویم. بدان که عاشقانه کنارت هستم تا هرگاه  زمین خوردی دست کوچکت را بگیرم و همراهت باشم.

و این داستان من خواهد بود تا پایان عمر، اینکه بنشینم و نظاره گر تو باشم تا قله ها را یکی پس از دیگری فتح کنی. 

و گاه حتی راهنمایت باشم تا سریعتر و راحت تر صعود کنی

انگار خودم را دوره می کنم با تو

انگار دوباره با تو زندگی می کنم.

چقدر زیباست . با تو بودن . با تو بیدار شدن و وقتی به خواب می روی تو را دیدن

می خواهم کودکیم را با تو مرور کنم و از آن پس باقی روزها را 

انگار تولدی دیگر یافته ام اما این بار تنها خودم نیستم . ترکیبی از من است با کسی که عاشقانه دوستش می دارم.

 چند عکس زیبای شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)