نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

فرشته ای از بهشت

نازنین در کلاس خلاقیت مادروکودک

1394/8/7 12:20
نویسنده : مامان زهرا
411 بازدید
اشتراک گذاری

 

تاثیرات کلاس های خلاقیت و کودک

هدف من از ثبت نام تو در این کلاس ها این بود که دوستان جدید پیدا کنی و بتونی باهاشون ارتباط برقرار کنی

و بازی و نقاشی هات رو همراه اونا انجام بدی

 

 

تاثیرات کلاس های خلاقیت و کودک

هدف من از ثبت نام تو در این کلاس ها این بود که دوستان جدید پیدا کنی و بتونی باهاشون ارتباط برقرار کنی

و بازی و نقاشی هات رو همراه اونا انجام بدی

تو تو کلاس از همه بزرگتری،جلسات اول بچه های کوچکتر رو یا هل میدادی و یا میزدی و موقع استفاده از وسایل بازی اونا رو می زدی،

جوری از سرسره بالا و پایین میرفتی که انگار کسی میخواد اونو ازت بگیره و خودخواهانه می خواستی همه وسایل تنها برای خودت باشه، زنگ آخر موقع خوردن خوراکی،خوراکیهاتو می بردی ته کلاس و به قول مربی ات خاله ستاره سفره تو از همه جدا کردی

من از این رفتارت ناراحت بودم اما طبیعی بود چون تا به حال با بچه های هم سن و سالت بازی نکرده بودی

مربی شما هم می گفت خیلی طبیعیه و حتی زدن هم نوعی ارتباط برقرار کردنه و بچه ها تو این سن هنوز نمیدونن ارتباط خوب چیه

خلاصه من در تمام طول کلاس در حال تذکر بودم چون تو پاک آبروم رو میبردی و دایم باید بهت می گفتم نکن

ولی بعد از گذشت چند جلسه روابطت خیلی بهتر شد، بچه ها رو کمتر زدی و حتی اونا رو ناز می کردی اما بچه ها انگار ازت کینه داشتن یا شاید از خودت یادگرفته بودن و تو رو میزدن و تو هم اونا رو میزدی

بعد از گذشت یک ترم مونده بودم که ببرمت تو گروه سنی دو سال به بالا یا تو همون گروه سنی یک تا دو سال باشی

یک جلسه امتحانی تو گروه دو سال به بالا شرکت کردیم و دیدم که تو ماشا الله از اونا هم بهتر شعرها رو می خوندی و حرکات رو انجام میدی

ضمن اینکه این تنها فرصتی بود که تو می تونستی ارتباط با کوچکترها رو یاد بگیری و ترم بعد خواه ناخواه در کلاس دو سال به بالا باید شرکت می کردی

حالا بعد از یک ترم و نیم از شرکت در این کلاس ها همه متوجه تاثیرات این کلاس ها شده اند.

تو خیلی بهتر با بچه های آشنایان ارتباط برقرار می کنی

در مقابل غریبه ها کمتر خجالت می کشی و روابط عمومی خوبی پیدا کردی

در جمع سلام میدی و همه رو به هم معرفی می کنی و خلاصه اینکه از ثبت نام تو در این کلاس ها رضایت کامل دارم.

پسندها (2)

نظرات (0)