نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

فرشته ای از بهشت

اولین شعرهایی که آموختی

1394/8/7 12:14
نویسنده : مامان زهرا
10,745 بازدید
اشتراک گذاری

شعرهایی که یاد گرفتی

سلام سلام / صد تا سلام

سلام به من / سلام به تو / سلام به همهههههه

 

شعرهایی که یاد گرفتی

سلام سلام / صد تا سلام

سلام به من / سلام به تو / سلام به همهههههه

Hello to my self/hello to you

Hello to evry body / hello to you

…………………….

الکم و دولکم / چرخ و فلکم

دست دست دست / پاپاپا

پنجه / پاشنه

حالا جاها عوض

..............................

 

توپ سفیدم / قشنگی و نازی

حالا من می خوام برم به بازی

بازی چه خوبه / با بچه های خوب

بازی می کنیم با یه دونه توپ

چون پرت می کنم توپ سفیدم را

از جا می پره / میره تو هوا

قل قل می خوره تو زمین ورزش

یک و دو و سه و چهار و پنج و شش

 

سوار اسب زردم / می چرخم و می گردم

چرخ و فلک تند میره / بالا و پایین میره

آخ داره میره حالا پایین / میرسه یواش به زمین

اما به سوی هوا / دوباره میره هوا

شعر الک و دولک اولین شعری بود که شما یادگرفتی و خیلی خوب بلد شدی با حرکات اونو اجرا کنی البته خیلی دوست داری این کار رو همراه من و پدرت انجام بدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)