نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

فرشته ای از بهشت

لذت بخش ترین مرحله بارداری، سرآغاز احساسات مادرانه

1391/12/20 0:13
نویسنده : مامان زهرا
277 بازدید
اشتراک گذاری

 

درست یک ماه قبل وقتی همه از حرکت های تو می پرسیدند و اینکه آیا تو را در درونم حس می کنم یا نه با تعجب می گفتم نه و با خود فکر می کردم چطور ممکن است؟

اما اکنون کاملاً به حرکات تو آگاهم و تو را درونم حس می کنم.

این شگفت انگیزترین و جذاب ترین احساسی است که تا به حال تجربه کرده ام.

حالا دیگر می فهمم تو اکنون در کدام قسمت شکمم رفته ای ؟ به کدام سمت حرکت می کنی ، وقت جمع کردن پاهایت را درک می کنم.

تو با حرکاتت با من حرف می زنی. مثلاً من می فهمم وقتی به یک گوشه پناه می بری دوست نداری من روی آن پهلو بخوابم و اگر این اتفاق بیفتد لگد می زنی که یعنی به پهلوی دیگر بخواب

اگر خوراکی شیرینی بخورم و به پهلو دراز بکشم حتماً با ضربه های پشت سر همت خوشحالم می کنی . اگر تو را به اسم زیبایت یعنی نازنین فاطمه صدا کنم جوابم را می دهی

یک روز هم با ریتم یک موسیقی حرکات موزون انجام دادی

اگر خسته باشم آن شب لگدهایت را بیشتر می کنی ولی اگر بیشتر استراحت کنم تو هم آرامی .

خلاصه همه دغدغه من این روزها درک و تعبیر حرکات توست البته پدرت هم از این لذت بی نصیب نیست.

آن قدر حرکاتت واضح شده که حتی از روی لباس من هم قابل رویتی

و هیچ چیز در این دنیا عجیب تر از شکل گیری انسان در رحم مادر نیست .

اینکه یک رابطه عاشقانه به تولد یک انسان بینجامد هرچند همه تولدها حاصل عشق نیستند اما

فرزندم این را بدان تو نتیجه یک رابطه عاشقانه میان پدر و مادرت هستی و زمان تولدت حاصل ماه ها فکر و اراده ما بعد از خواست خداست . باشد که سلامت به آغوش ما برسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)