نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

فرشته ای از بهشت

احساس ناشناخته من به تو

1391/12/20 0:10
نویسنده : مامان زهرا
177 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته نازنینم

آن قدر به من نزدیکی که فرق خودم را با تو نمی فهمم، دوست داشتن تو هنوز برایم یک احساس ناشناخته است

 نمی فهمم چقدر دوستت دارم، حس من به تو مثل کامل شدنت در حال شکل گیری است.

بعضی اوقات فکر می کنم با احساساتی که از مادران دیگر دیده ام هنوز فرسنگ ها فاصله دارم

چطور ممکن است بتوانم  عشقی جز پدرت را درک کنم ؟

اما به یک چیز کاملاً مطمئنم و  آن اینکه با کوچکترین حرکتی از تو شادم و اگر تکان هایت به تاخیر بیفتد آرامشم را از دست می دهم و نمی توانم از شدت نگرانی خودم را کنترل کنم.

 احساسات من به تو همانند خودت نارس است و حدودا  سه ماه دیگر زمان لازم است تا به اوج برسد.

می دانم که این اتفاق خواهد افتاد چرا که تو جزئی از چرخه آفرینشی و این رابطه سالهاست که بین تمام مادران دنیا و فرزندانشان جاری است .

پس من و تو نیز از این قاعده مستثنی نخواهیم بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)