نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

فرشته ای از بهشت

آماده سازی اتاق

1391/11/18 15:02
نویسنده : مامان زهرا
174 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب با مامان رفتیم و کاغذ دیواری اتاقت رو انتخاب کردیم. یه رنگ صورتی کمرنگ بسیار آرامش بخش. اتاقت کوچیکه اما دنجه. فکر می کنم تا وقتی بخوای بری مدرسه واست جاداره. سقف رو هم می خوایم سفید کنم. وسایلت رو هنوز نیاوردن. منتظرم که تا آخر این هفته کاغذ دیواری اتاق تموم شه و بعد هماهنگ کنم واسه آوردن وسایلت. خیلی اتاقت رو دوست دارم. من خودم تا 10 سالگی اتاق مستقل نداشتم. اون قدیما خیلی مد نبود بچه واسه خودش اتاق داشته باشه. اما حالا خوشحالم که دخترم می تونه واسه خودش یه اتاق قشنگ داشته باشه.

یه قولی بهم می دی بابایی! دست دارم من رو مهمونی دعوت کنی به اتاقت تا با هم بازی کنیم. من عاشق بازی کردنم. مخصوصا که اسباب بازیای قشنگی واست خریدیم.

عکس اتاقت رو وقتی آماده شد واست می زارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)