نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

فرشته ای از بهشت

با من بمان ای نازنین

1391/11/16 11:38
نویسنده : مامان زهرا
149 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین فاطمه ی بابا

نمی دانی انتظار دیدنت چقدر سخت اما شیرینه. درست احساسی رو دارم که چند سال پیش در مورد رسیدن به مامان زهرا داشتم. همونطور بی تابم و درونم در حال جوشش. انتظار دیدن دختری که چیزی جز من نیست. بیتاب دیدنت و شنیدن صدات. بوییدنت و بوسیدن لبهات. تو دختری هستی که من می تونم عاشقانه دوستش بدارم و بلند فریاد کنم : " من عاشق و دیوانه ی این دخترم. من برای نازنین فاطمه زنده ام و برای تو نفس می کشم."

تمام شعرهای عاشقانه ای که برای مامان زهرا زمزمه می کردم رو می تونم دوباره و دوباره زمزمه کنم. اینبار برای دو عشقم. نازنین فاطمه و زهرای نازنین.

دخترم جایی خواندم که پدر اولین عشق دخترخواهد بود و این افتخار بزرگیست برای من. من هم چون معشوقه ای تو را می بویم و حمایتت می کنم.

با من بمان ای نازنین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

امیررضا
17 بهمن 91 12:31
سلام. چه دعایی بهتر از این که آبجی من نازنین فاطمه سالم و تندرست تو بغل مامان و باباش باشه. مامانی میگه من این لحظات سخت شما رو طی کردم. بابایی میگه من میدونم عمو حسن چی میکشه. راستی یه چند تا عکس از وسایل آبجی من بزارین تا وبلاگتون با حالتر بشه.
ameye ali aqa az bachehaye nini sait
17 بهمن 91 21:56
mer30 ke be webloge ali sar zadin hatman va ali vase nazanin zahra doa mikonim ke khubo salem az pishe khoda biyado tu aqushe maman babaye mehrabunesh qarar begire