نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

فرشته ای از بهشت

شکر گزاری

1391/11/14 12:19
نویسنده : مامان زهرا
148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدای مهربون

مدتی بود که می خواستم اینجا برایت بنویسم حرفهایی که در دلم بود و تو خود از من آگاه تری. بارها بر سر جانماز با تو درد و دل کردم و اشک ریختم تا کمکم کنی لایق آنچه تو می خواهی به امانت به ما بسپری باشم.

خدای من، می دانی که تمام تلاشم را کرده ام تا خوب و پاک باشم و روح خود را آماده دریافت معجزه ای از تو نمایم. می خواهم حس کنم جزو بندگانی هستم که تو به من توجه داری و مرا لایق لبخندت می دانی.

خدایا رازهایی میان ماست که هیچگاه نمی خواهم اینجا فاش شود. دردهایی که به معجزه ی تو درمان شد و نگرانی هایی که به توان بی انتهای تو رفع گردید.

خدای من. من همیشه آماده آزمایش و امتحانم و تمام تلاشم را می کنم که لحظه ای از یاری تو نا امید نگردم و تمام مشکلات را فقط و فقط به امید همراهی تو سپری کنم.

من معجزه ی تو را دریافتم و به یگانگی و عظمت تو باور دارم.

اشهد ان لا الله الی الله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)