نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

فرشته ای از بهشت

تغییر فیلی به کیتی فقط به خاطر دختر ناز ما

1391/11/12 19:15
نویسنده : مامان زهرا
216 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین  فاطمه عزیزم

من و پدرت خیلی به تو حسودی می کنیم

نمی دانی پدربزرگ و مادربزرگ چه سوغاتی های زیبایی از ترکیه  برایت خریده اند.

کلی لباس و کفش و وسایل ناز مثل خودت

در این مدت که آنها مسافرت بودند ما هم به خانه خودمان اسباب کشی کردیم و به همراه خاله نرگس باقی وسایلت را خریدیم

که اگر پدرت همت کند عکس هایش را برایت می گذاریم.

امروز تصمیم گرفتم سرویس خوابت را هم  به مدل دخترانه و صورتی رنگ کیتی تغییر دهم.

با پدرت و مادربزرگ هم مشورت کردم آنها هم موافق بودند

من  همیشه به آینده فکر می کردم. به اینکه وقتی تو دوسالت می شود برادر یا خواهری خواهی داشت که باید با هم در یک اتاق باشید تا وقتی که پدرت خانه بزرگتری بخرد.

به همین جهت به دنبال مدل اسپرت بودم که اگر فرزند بعدی خانواده ما پسر شد بتواند به صورت مشترک از وسایل تو استفاده کند

اما بعد با خودم فکر کردم  جنسیت او هنوز معلوم نیست در حالیکه ما مطمئنیم که به زودی یک دختر زیبا خواهیم داشت پس تو مقدم تری و نمی خواستم دلت بشکند و بعدها از دستم دلگیر شوی

به همین جهت تصمیم گرفتم همه چیزت کاملاً دخترانه باشد.

امیدوارم تو هم از طراحی اتاقت لذت ببری و روزهای آرامی را در آن سپری کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)