نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

فرشته ای از بهشت

برای دختر نازنینم نازنین فاطمه عزیز

1391/11/7 11:34
نویسنده : مامان زهرا
228 بازدید
اشتراک گذاری

 

اصلاً فکر نمی کردم تا این اندازه حرف گوش کن باشی

همانطور که در پست قبلی نوشته بودم تصمیم گرفتیم برای تعیین جنسیتت زودتر از موعد و به اختیار خودمان البته با اجازه پزشک بار دیگر برویم سونوگرافی(٢٥ دی ماه)

همان سونوگرافی نرگس را انتخاب کردیم. خانم دکتر افسانه واسعی ( چون بسیار مهربان است و انرژی مثبت می دهد.)

باز هم مثل دفعه قبل پدرت زودتر رفت تا وقت بگیرد حدود ساعت هفت صبح

من در حال خواندن نماز بودم که موبایلم زنگ زد . پدرت بود که گفت خانم دکتر تازه آمده و گفته می توانیم اولین نفر باشیم.

من زود حاضر شدم . دقایقی بعد پدرت رسید و به همراه مادربزرگ رفتیم.

با وجود شلوغی اما به خاطر زحمات پدرت اولین نفر رفتیم داخل.

حس خوبی از آن اتاق داشتم. خانم دکتر مثل دفعه قبل به گرمی سلام داد و من روی تخت دراز کشیدم.

اولین چیزی که گفت این بود که تو دختر هستی و شرایط خوبی داری. دوباره به صدای زیبای ضربان قلبت گوش دادیم.

خانم دکتر گفت از پانزدهم خرداد باید منتظر آمدنت باشیم و گفت در کل سونوگرافی خوبی داشتی.

تو به سرعت در حال رشد هستی و وزنت به دویست و سی گرم رسیده بود.

بعد از این سونوگرافی احساس عجیبی پیدا کردم. انگار با اطلاع از تعیین جنسیتت به طور دقیق همه چیز شکل واقعیت به خود گرفته است.

هم باور بارداری خودم و هم وجود تو . انگار همه چیز تغییر کرده است و باور حضور تو برای همه جدی شده است.

هیچ وقت فکر نمی کردم با قطعی شدن جنسیتت اینقدر دارای شخصیت شوی.

گویی تمام رویاهای من و پدرت برای داشتن فرزند از شکل خیال درآمده و موجودیتی حقیقی پیدا کرده است.

تو به تمام تصورات ما شکل و شمایل داده ای . حالا ما می توانیم به این فکر کنیم که تو کدامیک از روحیات دخترانی که تا به حال دیده ایم را خواهی داشت؟

پدرت شعر شاه دخترون دختر را برایت می خواند و احساس عجیبی به تو پیدا کرده است.

تو تنها دختری هستی که نه تنها به رابطه عاشقانه همسرم با تو حسادت نمی ورزم بلکه درک این احساس بسیار برایم شیرین است.

چون تو ترکیبی از خود من و عشقم هستی در مقیاسی بسیار بسیار کوچک تر .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)