نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

فرشته ای از بهشت

به خدایی که هستی و نیستی این جهان از آن اوست

1391/7/25 11:47
نویسنده : مامان زهرا
165 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

از اینکه مرا واسطه ای برای به دنیا آوردن یکی از فرشتگانت  قراردادی سپاسگذارم

اکنون که تنها ساعاتی از این آگاهی می گذرد احساس می کنم به تو نزدیکتر شده ام

تو مرا در مسیر خلقتت شریک کردی و هیچ چیز برایم زیباتر از این لیاقت نیست

 مام اتفاقات این دنیا چون به خواست توست زیباست

تو در آستانه سومین دهه زندگیم  چه تلخ مادرم را به بهشت بردی و یک سال بعد چه شیرین یکی از

فرشتگانت را از بهشت به درون من راه دادی

اکنون رابطه زیبایی بین هر سه ماست:

 مادری که در بهشت است

فرشته ای که از بهشت فراخوانده شده است

و بهشتی که در زیر پاهای من در حال جا خوش کردن است

تمام هدیه هایت زیباست

و می دانم که این دنیا چیزی جز همنشینی غم ها و شادی ها نیست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان گلی از بهشت
25 مهر 91 12:04
سلام از کسی که آرزوی مادر شدن دارد به کسی که به تازگی به آرزوی مادر شدن رسیده است، نوشت هایتان به دلم نشست و از اینکه خدا لطفش را شامل حالتان کرده است به شما تبریک می گویم. ما نیز چند ماهی است در انتظار این لبخند هستیم و از شمایی که اکنون دعایتان بیشتر بالا می رود خواهش می کنیم برای تمام زوج های منتظر دعا کنید.
مامان ثنا سو گلی مامان و بابا
26 مهر 91 7:30
خدا را شکر لحظه رسیدن به نی نی زیاد نشد و مثل من 15 سال طول نکشید.ان شاالله به سلامتی به دنیا بیاید و خوش قدم باشد برایت دعا می کنم.ادرس نوزادان 1تا10 ماهه صفحه سه