نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

فرشته ای از بهشت

خوش اومدی فرشته زیبا

1391/7/25 11:26
نویسنده : مامان زهرا
170 بازدید
اشتراک گذاری

 

بالاخره پس از چند ماه انتظار خودت را به شکل دو خط موازی قرمز رنگ به ما نشان دادی

نمی دانی پدرت چقدر ذوق کرده

امروز  صبح، قرار بود جواب آزمایشی را بگیریم که نشان می داد حضور تو جدی است یا نه

من و پدرت خیلی به روی خودمان نمی آوردیم که چقدر هر دو استرس داریم و دل توی دلمان نیست

هر دو سعی می کردیم به دیگری امیدواری بدهیم که جواب آزمایش هرچه باشد مصلحت و حکمت خداست

تا اینکه بالاخره انتظار به پایان رسید و حدود ساعت نه و ده دقیقه صبح روز بیست و پنج مهر تو حضورت را

رسماً اعلام کردی که جایی در نزدیکی دل من خانه کرده ای

فرشته زیبا و نازنینم

امروز قشنگ ترین روز را برای من و پدرت ساختی

بیصبرانه منتظر خبرهای خوب از سوی تو هستیم

می دانم اکنون به خدا نزدیک تری

پس خودت از کسی که به تو اجازه داد هستیت شکل بگیرد بخواه

تا تو را در سلامتی کامل به آغوش من برساند

باشد که زیباترین عاشقانه هایم را تقدیمت کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سروین
25 مهر 91 11:29
عزیزم تبریک میگم ایشالا سهی و سلامت نی نی نازت روبغل کنی
بابا حسن
25 مهر 91 16:34
وای نمیدونی امروز صبح چقدر برام زیبا بود. زیبا ترین صبح پاییزی که تا به حال داشتم. وقتی مامانت بهم گفت توی خونش هم از تو نشونه ای داره دیگه داشتم بال در میاوردم. تو اومدی تا پیش ما بمونی زیباترینم.