نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

فرشته ای از بهشت

اتاقی زیبا برای تو

1391/10/20 15:51
نویسنده : مامان زهرا
325 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلبندم

حالا که بعد از گذشت روزهای سخت بارداری خدا رو شکر وضعیتم به حالت تعادل برگشته من و پدرت هم از این فرصت استفاده کرده و در تدارک آماده کردن وسایل اتاقت هستیم. از آنجا که این اتاق متعلق به توست لازم می دانم همه مراحلش را برایت به شکلی خاطره انگیز بنویسم . . .

عزیز دلبندم

بعد از گذشت روزهای سخت بارداری خدا رو شکر وضعیتم به حالت تعادل برگشته است.

من و پدرت هم از این فرصت استفاده کرده و در تدارک آماده کردن وسایل اتاقت هستیم. از آنجا که این اتاق متعلق به توست لازم می دانم همه مراحلش را برایت به شکلی خاطره انگیز بنویسم

قرار است سقف اتاقت را با طرح آسمان کاغذ دیواری کنیم تا هر وقت در تخت می خوابی بتوانی آسمان آبی را ببینی

برای دیوار اتاقت هنوز مانده ایم که کاغذ دیواری کودکانه کنیم یا از استیکر استفاده کنیم

تصمیم گرفتیم تخت و کمدت را از آپادانا بخریم .مدل فیلی . ترکیبی از دو رنگ سبز و آبی است. امیدوارم خوشت بیاید.

دیروز صبح پردت رفت نمایشگاه دکوراسیون داخلی و برای تزئین اتاقت کلی بروشور آورد.

من و مادربزرگ هم رفتیم پاساژ بچه ها تو خیابون جمهوری و کلی از مدلای وسایلت

دیدن کردیم.

راستی یه کاپشن خیلی خوشگل هم دیدیم که مادربزرگ برات خرید

فرقی نمی کنه دختر باشی یا پسر به هر دو جنس می خوره . آبی خیلی خوشرنگیه

عصر هم همگی با هم رفتیم خیابون بهار تا  مدلای کالسکه و کریر و روروئک ببینیم.

فعلاً از مارک اپولا با رنگ سبز خیلی خوشمون اومده. حالا باید بازم باید فکرامونو بکنیم و تصمیم بگیریم. امیداورم تو هم بپسندی و خوشت بیاد.

در ضمن از یه مغازه یه کتاب هم برات خریدیم که اسمش هست قصه من

این کتاب برای ثبت خاطرات زندگی تو از قبل از تولدته تا وقتی که بخوای بری مدرسه

من بهت قول میدم با دقت و حوصله همه مراحل رو برات ثبت کنم و به موقعش نشونت بدم تا از خوندنشش لذت ببری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیررضا
20 دی 91 22:07
اماده شد عکسش رو بزارین منتطریم