نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

فرشته ای از بهشت

تعویض دکتر

1391/10/20 15:34
نویسنده : مامان زهرا
8,172 بازدید
اشتراک گذاری

 

قبلا برایت نوشته بودم که برای به دنیا آوردن تو تحت نظر دکتر قائم مقامی هستم یعنی  همان دکتری که خودم را به دنیا آورده بود اما با گذشت بارداریم احساس کردم برای یک دکتر خوب تنها تجریه کافی نیست

. . .

با تمام معیارهای من همخوانی داشت مهم تر از همه اینکه ویژگی بارزش ایمان و تعهد و وجدان کاری بود و اینکه با بیمارستان هایی قرارداشت که مد نظر من بود یعنی نجمیه و مادران

دکتر امینه صابونچی

 

قبلا برایت نوشته بودم که برای به دنیا آوردن تو تحت نظر دکتر قائم مقامی هستم یعنی همان دکتری که خودم را به دنیا آورده بود اما با گذشت بارداریم احساس کردم برای یک دکتر خوب تنها تجریه کافی نیست

من علاوه بر تخصص دکترم نیاز به کسی داشتم که در کنار دانش پزشکیش یک همراه روحی در طول بارداریم باشد و به دور از ایجاد استرس راهنمایی های لازم را انجام دهد.

مهربان و با حوصله باشد و به دقت به حرف هایم گوش دهد .

متاسفانه با توجه به ملاک های من دکتر قائم مقامی رضایت مرا جلب نکرد و من مجبور شدم به دنبال یک دکتر خوب و متخصص وحاذق زنان و زایمان بگردم.

اولین گزینه برایم مراجعه به نی نی سایت بود جایی که مرکز تبادل نظر تمام مادران و زنان باردار است

چند روزی تحقیق کردم تا اینکه موفق شدم دکتری را انتخاب کنم که هیچ نظر بدی در موردش وجود نداشت به علاوه اینکه

من هم بلافاصله تماس گرفتم و خدا رو شکر منشی اش برای صبح روز دوشنبه دهم دی ماه به من وقت داد

به همراه مادربزرگ به مطبش در خیابان بهارشیراز رفتیم. فضای مطب انرژی خوبی به من داد مخصوصا اینکه پر از عکس های کودکانه بود . من هم تصمیم گرفتم اگر به امید خدا تو را پیش این دکتر به دنیا آوردم عکست را برایش بیاورم تا به دیوار مطب نصب کند.

در اولین برخورد وقتی خانم دکتر را دیدم حس خوبی پیدا کردم. سرشار از آرامش و اطمینان . احساس کردم همه گفته ها در موردش صادق است.

اول با هم به صدای زیبای قلب تو گوش دادیم و بعد خانم منشی که او هم بسیار مهربان و خوش برخورد بود  وزن و فشار مرا اندازه گرفت.

بعد خانم دکتر پرونده مرا دید و با خواندن آخرین سونوگرافی و جواب آزمایشات گفت خدا رو شکر تو در سلامت کامل به سر میبری و برای یک ماه دیگر به من وقت داد.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)