نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

فرشته ای از بهشت

نازنین فاطمه در همایش شیرخوارگان حسینی

1392/11/8 0:29
نویسنده : مامان زهرا
509 بازدید
اشتراک گذاری

 

یک سال قبل درست در همین روزها حال و روز خوبی نداشتم و بسیار نگران و مضطرب سلامتیت بودم . تنها توسل به شیرخواره کربلا بود که تا گرفتن جواب آزمایش آرامم می کرد.


 

 همان وقت به پیشنهاد خاله  تو را بیمه علی اصغر کردم  و نیت  کردم اگر به سلامتی به دنیا آمدی سال بعد تو را به این همایش بیاورم.

خدا را صدهاهزار مرتبه شکر که تو به سلامتی به دنیا آمدی و من لحظه شماری می کردم این نذر را به وقتش ادا کنم.

در تاریخ برگزاری همایش درست همسن کوچکترین سرباز کربلا بودی یعنی شش ماهه

همه شرایط طوری پیش رفت که آن روز یعنی اولین جمعه ماه محرم کرج باشیم و به همراه خاله  و پدرت به همایش برویم .

شور و حال عجیبی در این مراسم بود . حس خوبی داشتم که خدا توفیق شرکت در این مراسم را به من داد. شما هم خیلی خوب همکاری کردی و وسطای مجلس به خواب رفتی. این هم عکس های شما از همایش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)