نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

فرشته ای از بهشت

درک علاقه تو به بستنی

1391/11/24 1:00
نویسنده : مامان زهرا
170 بازدید
اشتراک گذاری

 

می دونستم که بچه ها تو دل ماماناشون تنها طعمی که درک می کنن شیرینیه اما نمی دونستم این موضوع تا چه حد صحت داره.

الان چند روزی است که با دقت بر روی طعم غذاهایی که می خورم و میزان حرکات تو فهمیدم  این نظریه درستیه

مثلاً وقتی صبح ها مربا می خورم بعدش تو خیلی تکون می خوری و یک چیز جالب تر اینکه وقتی دیشب خونه مادریزرگ بستنی خوردم حرکات تو خیلی زیاد شد تا جایی که من کاسه بستنی را گذاشتم کنار و به شکمم خیره شدم در حالیکه خیلی ذوق کرده بودم. شانس آوردم که همه مشغول تماشای تلویزیون بودن و کسی متوجه حرکات من نشد و من اونجا بود که فهمیدم که تو خیلی بستنی دوست داری.

درک این حس برام خیلی شیرین بود مخصوصاً وقتی داشتم برای پدرت تعریف می کردم. تعریف کردن اینکه دختر من به چیز خاصی علاقه نشون داده خودش شیرینی خاصی داشت و خلاصه اینکه با اومدن تو زندگی من و پدرت خیلی عوض شده خیلی شیرین تر و دلچسب تر علاقه تو به بستنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)