نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

فرشته ای از بهشت

مرا ببخش

1393/3/24 13:04
نویسنده : مامان زهرا
603 بازدید
اشتراک گذاری

تنها دو روز به تولدت باقی است . دو روز مانده به تولد یک سالگی ات.

انگار همین دیروز بود که در آخرین روزهای بارداری  تقویم به دست، روزها را می شمردم تا ببینم چند روز به تولدت مانده. و مدام این استرس را داشتم نکند بخواهی زودتر به دنیا بیایی و روز تولدت چیزی غیر از موعد تعیین شده باشد.

دخترک شیرینم

در اولین سال زندگیت تمام تلاشم را کردم بهترین ها را برایت فراهم کنم . اگر گاهی از شدت بی خوابی چهره در هم کردم مرا ببخش .

اگر در این مدت تو زودتر بیدار شدی و من دیر به بالینت آمدم مرا ببخش

اگر دقایقی  گرسنه ماندی تا غذایت را آماده کنم مرا ببخش

اگر دیر پوشکت را عوض کردم مرا ببخش

اگر خواسته ای داشتی که زبانت را نفهمیدم مرا ببخش

به خاطر همه کاستی هایی که ناخواسته در این مدت رخ داد از تو و از خالقت عذرخواهی می کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)