نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

فرشته ای از بهشت

واکسن شش ماهگی و بازگشت به فضای کار

1392/11/8 0:54
نویسنده : مامان زهرا
400 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

بعد از واکسن شش ماهگیت خیلی اذیت نشدی فقط کمی تب کردی حدود یک درجه که با مصرف استامینوفن بعد دو روز کاملاً خوب شدی. این هم جای واکسنت

 

بعد از تمام شدن شش ماه شما تصمیم گرفتم کارم را شروع کنم. کار نوشتن را . از اینکه کارم طوری نیست که خواب شیرینت را به هم بزند، خوشحالم.  قرار شد مادربزرگ چند روز در هفته به خانه ما بیاید و از شما نگهداری کند. از اینکه نبودنم را تحمل می کنی از تو سپاسگزارم . عزیزکم  وقتی بزرگ شدی درک خواهی کرد که کار من چقدر با مادران شاغل دیگر متفاوت است چون من وقتی کنارت هستم باز هم در حال کارم.نوشتن به من می آموزد تو را از زاویه دیگری ببینم . حتی به من یاد می دهد موقع شیر دادن به شما هم فکر کنم. کسی چه می داند شاید تجربه مادری روزی در داستانی به کار آید . قطعا این طور است چرا که داستان برآمده از زندگی است و من روزی به تو همه اینها را خواهم آموخت.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)